loading...
کلوب هواداران پرسپولیس
admin بازدید : 32 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم. مهرداد پولادی درباره عمل جراحی که داشته اظهارداشت: خوشبختانه عمل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. دکتر منافی جراح متخصص پلاستیک است که فکر می کنم مشکل من را به صورت کامل حل کرده و دیگر مانعی برای بازی کردنم وجود نخواهد داشت.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم.

مهرداد پولادی درباره عمل جراحی که داشته اظهارداشت: خوشبختانه عمل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. دکتر منافی جراح متخصص پلاستیک است که فکر می کنم مشکل من را به صورت کامل حل کرده و دیگر مانعی برای بازی کردنم وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تا 2 روز دیگر در بیمارستان می مانم. بعد از آن دکتر من را معاینه می کند و می گویداز چه زمانی می توانم تمریناتم را شروع کنم. با توجه به وضعیت خوبی که دارم فکر می کنم خیلی زود بتوانم به فوتبال برگردم.

پولادی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: برای اولین بازی کسب 3 امتیاز از همه چی مهم تر بود. پرسپولیس به تدریج از این هم بهتر می شود و حتما سال خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحماتی که باشگاه پرسپولیس در این مدت برایم کشیده ممنونم و امیدوارم بتوانم جواب محبتهایشان را با بازیهای خوبم بدهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نتیجه بازی پرسپولیس-ذوب اهن؟
    پخش بازی ها


    هفته 2 جام خليج فارس
    پنج‌شنبه 10 مرداد
    22:00
    راه آهن
    سايپا
    22:00
    استقلال خوزستان
    مس
    22:00
    داماش گيلان
    ملوان
    22:00
    گسترش فولاد
    تراکتورسازي
    22:15
    سپاهان-
    استقلال
    جمعه 11 مرداد
    22:00
    صباي قم-
    نفت تهران
    22:00
    فجر سپاسي-
    فولاد
    22:15
    پرسپوليس-
    ذوب آهن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 12,917
  • بازدید کلی : 38,925